مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 01:302023-08-30سياسي

آنچه در 24 ساعت اخیر مرز مهران گذشت


به برکت اربعین حسینی، امسال زیرساخت ها در ایلام ارتقا یافته و مردم نیز از این تغییر و تحولات خرسند هستند .

- لزوم ایجاد مراکز درمانی در مرز مهران  اکبر براتلو از زائرین اربعین گفت: از حضرت سیدالشهدا خواستم که مرا در قافله زائرین اربعین قرار بده تا بتوانم این مسیر را طی کنم و به لطف خدا در کربلا ضمن زیارت برای همه بیماران دعا کردم.

وی ادامه داد: لازم است یک پیش بینی جهت ایجاد مراکز درمانی در مرز مهران صورت گرفته شود تا خدایی نکرده کسی دچار حادثه شد فوری کارهای درمانی آن انجام گیرد.

ایجاد مکانی جهت رسیدگی به شکایات زائرین  صادق کریمی یکی از شهروندان مهران گفت: در حالی که ازدحام خودروهای شخصی در مسیر منتهی به مرز مهران دیده می شود افتتاح فاز دوم پارکینگ اربعین نگرانی برای پارک خودروها را برطرف کرد.

وی اظهار داشت: دو نکته حائز اهمیت است، اول اینکه برای برگشت زائرین ناوگان عمومی به وفور در مرز مهران مستقر کنند تا مشکلی ایجاد نشود، دوم اینکه اگر زائری بنا به شرایطی از شخصی شکایت کرد یک مکانی در مرز جهت رسیدگی سریع به این موضوع باشد که امیدواریم مسئولان نسبت به رفع مشکلات تدابیری اتخاذ کنند.

تعامل بین دو استان ایلام و واسط حسن بهرام نیا استاندار ایلام گفت: تعامل و همکاری خوبی بین دو استان ایلام و واسط برای خدمات رسانی به زوار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در 24 ساعت اخیر مرز مهران گذشت

آنچه در 24 ساعت اخیر مرز مهران گذشت