مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 20:502023-08-27سياسي

انتقال آب بین حوضه ای جز برای شرب ممنوع می شود


رییس کمیته آب مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیامدهای منفی انتقال های غیرقانونی آب گفت: در لایحه برنامه هفتم توسعه که به زودی در صحن علنی مجلس مطرح می شود در یکی از بندهای این لایحه عنوان شده است که هرگونه انتقال آب بین حوضه ای جز برای شرب ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام امامقلی جعفری عصر امروز در جمع مدیران شهرستان بروجن با گلایه نسبت به تاخیر در بهره برداری از طرح آب رسانی پایدار بن به بروجن گفت: خیانت برخی از مدیران است که این پروژه با اعتباری بیش از 2 هزار میلیارد تومان هنوز کامل نشده است و مردم منطقه در بحث آب شرب که نیاز های اولیه آنها است دچار مشکل هستند.

وی ادامه داد: طی 2 سال در دولت، آیت الله رییسی ریل گذاری غلط در حوزه آب را تغییر داد و همچنین کارهای بسیار ارزشمند و ماندگاری در تمامی حوزه ها صورت گرفت.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تببین خدمات و دستاوردهای دولت است.

جعفری یادآور شد:در خصوص پروژه های کلنگ زنی شده باید آورده ها و امکانات دولت را در نظر گرفت و به گونه ای نباشد که این پروژه ها در زمان مقرر محقق نشوند و به دولت های بعدی واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب بین حوضه ای جز برای شرب ممنوع می شود

انتقال آب بین حوضه ای جز برای شرب ممنوع می شود