مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 21:102023-08-28سياسي

بهره برداری از پروژه های راهداری آشتیان با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال


در پنجمین روز از هفته دولت پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آشتیان با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، امروز آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های راهداری و نقل جاده ای شهرستان آشتیان با حضور فرزاد مخلص الائمه استاندار استان مرکزی، ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، علی امیری خورهه سرپرست معاونت راهداری اداره کل و.

برگزار شد.

علی امیری خورهه سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در این آیین گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در راستای خدمت رسانی به مردم، تأمین ایمنی و ارتقای کیفیت آسفالت راه ها، پروژه های راهداری شهرستان آشتیان با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پروژه ها شامل بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح کردیجان با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال، بهره برداری از پروژه روکش آسفالت محور آشتیان-کردیجان به طول 5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال، بهره برداری از پروژه روکش آسفالت محور آشتیان-ورسان به طول 5 کیلومتر با اعتبار 50 میلیارد ریالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه های راهداری آشتیان با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال

بهره برداری از پروژه های راهداری آشتیان با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال