مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-20اقتصادي

کشف 4 میلیارد تومان کالای قاچاق در ایستگاه راه آهن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حشمت الله ملکی گفت: در راستای مقابله با قاچاق و قاچاقچیان کالا و ارز، مأموران پلیس راه آهن تهران حین کنترل و بازرسی محموله های ارسالی اداره پست از انبار توشه این ایستگاه، - فرمانده پلیس راه آهن کشور، از کشف بیش از 4 میلیارد و صد میلیون تومان کالای قاچاق در انبار توشه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حشمت الله ملکی گفت: در راستای مقابله با قاچاق و قاچاقچیان کالا و ارز، مأموران پلیس راه آهن تهران حین کنترل و بازرسی محموله های ارسالی اداره پست از انبار توشه این ایستگاه، به تعدادی محموله پستی که فاقد مدارک گمرکی بودند، مشکوک می شوند.

وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از محموله ها و بررسی اسناد و مدارک گمرکی مشخص شد، این کالا ها شامل انواع لوازم خانگی، لوازم جانبی موبایل و پیانو ساخت کشور های خارجی به ارزش 41 میلیارد و 180 میلیون ریال که در حال ارسال از مبدأ تهران به مشهد و اهواز بود، کشف شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: کالا های کشف شده فاقد هرگونه پروانه گمرکی از مبادی ذی ربط بود که با مرجع قضایی این کالا ها توقیف و پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

سردار ملکی افزود: پلیس راه آهن در راستای تحقق شعار سال و کمک به اقتصاد کشور با سوداگران و اخلال گران نظم و امنیت اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 میلیارد تومان کالای قاچاق در ایستگاه راه آهن

کشف 4 میلیارد تومان کالای قاچاق در ایستگاه راه آهن