مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-17بين الملل

27 انجمن بحرینی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کردند


ابتکارعمل بحرینی مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی متشکل از 27 انجمن و نهاد بحرینی، توافقنامه عادی سازی روابط میان منامه و تل آویو را محکوم کرده و آن را خطری علیه منافع ملت های بحرین و فلسطین ارزیابی کرد.

- ابتکارعمل بحرینی مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی متشکل از 27 انجمن و نهاد بحرینی، توافقنامه عادی سازی روابط میان منامه و تل آویو را محکوم کرده و آن را خطری علیه منافع ملت های بحرین و فلسطین ارزیابی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما ، این انجمن در بیانیه ای به مناسبت سومین سالروز ملحق شدن بحرین به قطار سازشگران با رژیم صهیونیستی بر حمایت اعضای خود از ملت فلسطین تاکید کرد.

انجمن بحرینی مقابله با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در این بیانیه تاکید کرد که ملت بحرین با همه اقشار جامعه مخالفت قاطعانه خود را با چنین امتیازات رایگانی که در خدمت دشمن است و آن را تشویق به کشتار و سوء استفاده بیشتر از ملت فلسطین کرده و پوششی برای جنایات آن فراهم می کند، اعلام کردند.

این انجمن که نماینده ده ها سازمان جامعه مدنی بحرین است، سفر سوم سپتامبر الی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به منامه را تقبیح و تاکید کرد: این اقدام هتک حرمت خاک بحرین و نقض اصوول ملت بحرین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 انجمن بحرینی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کردند

27 انجمن بحرینی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کردند