مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-26اجتماعي

گرما در هرمزگان کمتر می شود؟


از لحاظ دمایی ضمن ماندگاری هوای نسبتا گرم طی امروز و از روز یکشنبه با افزایش رطوبت نسبی هوا از میزان شدت گرما بویژه در مناطق شرقی استان کاسته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: طی ساعات بعد ازظهر امروز شنبه 4 شهریورماه، رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد در ارتفاعات هرمزگان پیش بینی می شود.

در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان از جمله ارتفاعات شرقی و شمالی با رشد ابرهای همرفتی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد مورد انتظار است.

 امروز در مناطق دریایی استان افزایش سرعت باد و در ارتفاعات رشد ابر همراه با رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.

در مناطق دریایی استان در تنگه هرمز و دریای عمان، افزایش سرعت باد جنوب شرقی خواهیم داشت که سبب مواج شدن دریا خواهد شد، در جزایر غربی استان در ساعات صبحگاهی مه رقیق و در ساعات بعدازظهر وزش باد سطحی جنوب غربی همراه با گرد و غبار محلی پیش بینی می شود.

طی صبح یکشنبه با تقویت سرعت باد جنوب شرقی در محدوده شرق تنگه هرمز، اختلال در ترددهای دریایی در بنادر مرکزی و شرقی استان پیش بینی می شود و از لحاظ دمایی ضمن ماندگاری هوای نسبتا گرم طی امروز و از روز یکشنبه با افزایش رطوبت نسبی هوا از میزان شدت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرما در هرمزگان کمتر می شود؟

گرما در هرمزگان کمتر می شود؟