مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:352023-09-11سياسي

در دنیای مدرن خبرنگاران رزمندگان خط مقدم هستند


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جهان مدرن، خبرنگاران رزمندگان خط مقدم هستند چرا که امروز جنگ نظامی هزینه ای بسیار دارد و دشمن از راه تصویرسازی غلط مردم را گمراه می کند.

- سردار محمد رضا نقدی دوشنبه، 20شهریور در اولین یادواره شهدای رسانه ای استان همدان، اظهار کرد: خبرنگاران باید با الگو و اسوه خط مقدم جنگ با دشمن باشند؛ روزی خط مقدم در دست رزمندگان مسلح با تیر و تفنگ بود و خبرنگاران برای انعکاس فعالیت هایشان گاهی در کنارشان حاضر می شدند اما امروز رسانه و خبرنگار در جبهه اصلی با دشمن قرار دارند.

وی افزود: جمهوری اسلامی دشمن را در زمینه نظامی خلع سلاح کرده است و این به صراحت در افغانستان، یمن، سوریه و عراق دیده شده در هرکجا از سلاح نظامی استفاده می کنند با حضور پیشتاز جمهوری اسلامی شکست می خورند؛ بطوریکه زمانی که نیروهای آمریکایی از افغانستان بعد از بیست سال فرار کردند تنها 640هزار تفنگ و ادوات جنگی جا گذاشتند و این نشانه ضعف دشمن است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: تنها ابزار باقی مانده برای دشمن فضای مجازی و اخبار دروغین است بطوریکه امروز دیگر به دنبال حمله به کشوری نیستند و تنها با کوچک کردن اقدامات بزرگ و سیاه نمایی قصد دارند پیشرفت های ما را در چشم هموطنان کوچک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دنیای مدرن خبرنگاران رزمندگان خط مقدم هستند

در دنیای مدرن خبرنگاران رزمندگان خط مقدم هستند