مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 19:152023-09-09اجتماعي

بیش از 3 میلیون و 300 نفر از مرز مهران تردد کردند


از اول صفر تاکنون 3 میلیون و 300 هزار زائر از مرز مهران تردد کرده اند.

- حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز شنبه 18 شهریورماه در نشست ستاد اربعین استان، با قدردانی از تمام اعضای ستاد اربعین استان، مردم شهرستان های 12گانه استان و خادمان اباعبدالله الحسین ( ع )، گفت: با کمک همه مردم و مسئولان اربعین امسال به خوبی برگزار شد و زوار با آسودگی خاطر به زیارت عتبات عالیات رفتند و در برگشت نیز تمهیدات خوبی اندیشده شد که زوار در کمترین زمان به مقاصد خود انتقال داده شوند.

وی خدمات رسانی به زوار را یک موهبت الهی ذکر کرد و عنوان داشت: این موهبت الهی نصیب مردم استان ایلام به ویژه مردم شهر مهران شده است که با تمام وجود از زوار پذیرایی کردند و میزبانی شایسته برای عاشقان اباعبدالله الحسین (ع ) بودند.

رییس ستاد اربعین استان ایلام با اشاره به رشد 9 درصدی مترددین مرز مهران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گفت: سال قبل کل مترددین مرز مهران 3 میلیون و 60 هزار نفر بود که از اول صفر تاکنون 3 میلیون و 300 هزار زائر از مرز مهران تردد کردند که این مقایسه، رشد 9 درصدی تردد زوار از مرز مهران نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

وی به آمار کل ورود و خروج از پایانه مرزی مهران از اول صفر تاکنون اشاره و اعلام کرد: جمع کل خروج از پایانه مرزی مهران از اول صفر تاکنون یک می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3 میلیون و 300 نفر از مرز مهران تردد کردند

بیش از 3 میلیون و 300 نفر از مرز مهران تردد کردند