مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-15بين الملل

انگلیس برای حفظ تحریم ها علیه ایران آن را به «قانون» تبدیل می کند


یک مقام وزارت امور خارجه انگلیس با مطرح کردن ادعاهایی درباره پایبندی ایران به تعهدات برجامی، گفت که این کشور با هماهنگی فرانسه و آلمان برای حفظ تحریم های موشکی و پهپادی در حال منقضی شدن علیه ایران، - انگلیس برای حفظ تحریم ها علیه ایران آن را به قانون تبدیل می کند یک مقام وزارت امور خارجه انگلیس با مطرح کردن ادعاهایی درباره پایبندی ایران به تعهدات برجامی، گفت که این کشور با هماهنگی فرانسه و آلمان برای حفظ تحریم های موشکی و پهپادی در حال منقضی شدن علیه ایران، آن ها را تبدیل به قانون می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دیلی میل نوشت که دولت انگلیس قصد دارد در اقدامی ضدایرانی و ناقض توافق هسته ای (برجام)، تحریم ها علیه ایران، از جمله تحریم های موشکی را که در اواسط ماه اکتبر و طبق بندهای غروب این توافق لغو خواهند شد، تبدیل به قانون کند تا پابرجا بمانند.

انگلیس به همراه فرانسه، انگلیس و آلمان مدعی شده اند که به دلیل تداوم پایبندی نکردن ایران به تعهداتش در توافق هسته ای ، تحریم ها علیه آن را حفظ می کنند.

تحریم های یادشده، ایران را از تولید موشک های بالستیک قادر به حمل کلاهک هسته ای، همچنین خرید پهپادها و موشک ها از ایران یا فروششان به ایران ممنوع می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس برای حفظ تحریم ها علیه ایران آن را به «قانون» تبدیل می کند

انگلیس برای حفظ تحریم ها علیه ایران آن را به «قانون» تبدیل می کند