مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:502023-08-31سياسي

خدمت 200 پاکبان به زائرین اربعین در موکب مردمی خدام العتره رشت


مسئول کمیته فرهنگی موکب مردمی خدام العتره شهرداری رشت گفت: فعالیت تخصصی این موکب که قدری فعالیت آن را با سایر مواکب متفاوت کرده، تنظیف، رفت و روب و جمع آوری زباله در مسیر پیاده روی زوار اباعبدالله الحسین (ع) است.

- ایسنا/گیلان مسئول کمیته فرهنگی موکب مردمی خدام العتره شهرداری رشت گفت: فعالیت تخصصی این موکب که قدری فعالیت آن را با سایر مواکب متفاوت کرده، تنظیف، رفت و روب و جمع آوری زباله در مسیر پیاده روی زوار اباعبدالله الحسین (ع) است.

علی محجوب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موکب خدام العتره شهرداری رشت از سال 1394 فعالیت خود را با جمعی از پرسنل خدوم شهرداری آغاز کرده و زیر نظر ستاد اربعین شهرداری رشت در حال فعالیت است، اظهار کرد: فعالیت تخصصی این موکب که قدری فعالیت آن را با سایر مواکب متفاوت کرده، تنظیف، رفت و روب و جمع آوری زباله در مسیر پیاده روی زوار اباعبدالله الحسین (ع) است.

محجوب با بیان اینکه هر ساله حدود 200 پاکبان و عوامل اجرایی و پشتیبانی همراه این موکب در خدمت زوار امام حسین (ع) در مسیر پیاده روی هستیم، افزود: طی هماهنگی که از قبل با شهرداری کربلا صورت گرفته، یک ناحیه از مسیر پیاده روی را تحویل و خدمات نظافت را بر عهده داریم که این فعالیت ها را زیر نظر کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور این خدمات را انجام می دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت 200 پاکبان به زائرین اربعین در موکب مردمی خدام العتره رشت

خدمت 200 پاکبان به زائرین اربعین در موکب مردمی خدام العتره رشت