مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-23اقتصادي

مشکلی برای تأمین ارز زائران اربعین وجود ندارد


رییس واحد ارزی بانک تجارت مازندران با اعلام اینکه بابت پرداخت ارز مشکلی نداریم، گفت: تبدیل ارز با سرعت بالایی در حال انجام است و این اطمینان به زائران داده می شود فرآیند تأمین ارز مورد نیاز که از 28 مردادماه شروع شده بود، - محمدرضا وهابی رییس واحد ارزی بانک تجارت استان مازندران بابت تأمین ارز  زائران اربعین از استان مازندران  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به تلاش های انجام شده برای تأمین ارز اربعین اظهار کرد: امسال خیلی استقبال شده است.

وی با بیان اینکه به هر فرد 200 هزار دینار عراقی براساس ثبت نام سامانه سماح ارز پرداخت می شود، گفت: البته روند پرداخت به این شکل این است زائران پس از ثبت نام در سامانه سماح با اخذ کدملی از زائران می توانیم ارز را پرداخت کنیم.

رییس واحد ارزی بانک تجارت استان مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر یک واحد در مرکز استان نسبت به ارائه ارز به زائران اقدام می کند، اضافه کرد: سال قبل دوایر ارزی در بابل، بابلسر، آمل، نوشهر و رامسر فعال بود اما امسال فقط در مرکز استان تأمین ارز صورت می گیرد.

وهابی با بیان اینکه تاکنون 500 زائر  به واحد ارزی بانک تجارت استان برای تأمین ارز زیارتی مراجعه کردند، افزود: به هر زائر 200 هزار دینار پرداخت کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تأمین ارز زائران اربعین وجود ندارد

مشکلی برای تأمین ارز زائران اربعین وجود ندارد