مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-13سياسي

درخواست یک نماینده از رییس جمهور برای رسیدگی به موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور


نماینده نهبندان و سربیشه با اشاره به نگرانی های دانش آموزان در خصوص کنکور، گفت: از رییس جمهور که شخصیتی مردمی است خواستار ورود به موضوع تأثیر قطعی معدل در کنکور هستم.

- با گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، مصطفی نخعی نماینده نهبندان و سربیشه در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در خصوص کنکور گفت: یکی از دغدغه های امروز جامعه، کنکور است.

مگر آقایان خبرهای مربوط به گزارشات نحوه برگزاری امتحانات نهایی را نمی شنوند، حال چرا بر تاثیر قطعی معدل تاکید دارند.

وی با بیان اینکه آقایان می خواستند ابرو را درست کنند، ولی چشم را نیز کور کردند، افزود: این موضوع برای یک میلیون دانش آموز و خانواده های آنها نگرانی های بسیاری ایجاد کرده است.

نماینده نهبندان درپایان ضمن درخواست از رییس جمهور برای ورود به موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور، اظهار کرد: از رییس جمهور که شخصیتی مردمی است، خواستارم اجازه ادامه این وضعیت را ندهند.

هیأت رییسه مجلس نیز به کمیسیون های مربوطه به ویژه کمیسیون آموزش ماموریت دهد تا نظارت جدی تری بر این موضوع داشته باشد، چرا که این موضوع نگرانی بسیاری در سطح جامعه ایجاد کرده است.

لازم به ذکر است؛ احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، هفته های گذشته در گفت وگویی در این خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست یک نماینده از رییس جمهور برای رسیدگی به موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور

درخواست یک نماینده از رییس جمهور برای رسیدگی به موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور