مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 22:352023-08-27حوادث

جمع آوری 550 معتاد متجاهر طی یک ماه اخیر در شهرری


رمانده انتظامی شهرری از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری بیش از 550 معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد برای طی مراحل درمان به مراکز ماده 16 معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدقاسم طرهانی اظهار کرد: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب در چندین مرحله در 30 روز گذشته با هدف پیشگیری از وقوع جرم و معرفی به مراکز درمانی مطابق با دستورالعمل های مصوب عملیاتی شد.

وی گفت: در این طرح که با هماهنگی مقام قضایی و به کارگیری مأموران و تیم های عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در محدوده شهرستان ری عملیاتی شد، بیش از 550 معتاد متجاهر و کارتن خواب، جمع آوری و به کمپ ماده 16 منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه اعتیاد در بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارد تصریح کرد: طرح های جمع آوری معتادان متجاهر، برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: امنیت یکی از مهمترین و اساسی ترین نیازهای هر جامعه و تأمین و ارتقا آن همواره یکی از دغدغه های اصلی مجموعه انتظامی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 550 معتاد متجاهر طی یک ماه اخیر در شهرری

جمع آوری 550 معتاد متجاهر طی یک ماه اخیر در شهرری