مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-30اقتصادي

افتتاح فاز دوم پروژه بهسازی بندرصیادی رمچاه قشم با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان


با حضور استاندار هرمزگان، معاون وزیر و رییس سازمان امور اراضی کشور و فرماندار و امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از مردم و مسئولان در هفته دولت فاز دوم پروژه بهسازی بندر صیادی رمچاه افتتاح شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، استاندار هرمزگان صبح امروز در مراسم افتتاح این پروژه با اشاره به اینکه صید و صیادی یکی از محورهای رونق و توسعه اقتصادی در استان هرمزگان است بر ارتقای خدمات رسانی به جامعه صیادی به ویژه در بنادر صیادی تاکید کرد.

   مهدی دوستی این پروژه را یکی از پروژه های مهم  شیلات هرمزگان در سال جاری خواند و تصریح کرد: این پروژه نقش مهمی در تثبیت اشتغال جامعه صیادی و خدمات دهی به این عزیزان دارد.

  وی افرود: این طرح شامل بهسازی موج شکن شرقی به طول 261 متر، احداث دایک 600 متر و جمع آوری موج شکن غربی قدیمی به طول 230متر می شود.

  در ادامه مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: بندر صیادی رمچاه قشم به بیش از هزار نفر صیاد و بالغ بر 110 فروند شناور در قالب یک تعاونی صیادی با بیش از 21 هزار تن صید سالانه خدمات دهی می کند.

  مسعود بارانی تصریح کرد: بندر صیادی رمچاه با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی خود دارای شرایط ویژه ای است و این شرایط به نوبه خود می تواند وضعیت متفاوتی را درزمینه رونق صیادی، معیشت مردم و جذب توریسم در این شهرستان فراهم کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز دوم پروژه بهسازی بندرصیادی رمچاه قشم با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان

افتتاح فاز دوم پروژه بهسازی بندرصیادی رمچاه قشم با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد تومان