مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 20:502023-08-24بين الملل

تیراندازی مرگبار در کالیفرنیا با دستکم 3 کشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه تیراندازی های کور در ایالات متحده که امسال از 460 مورد گذشته، تیراندازی در کافه ای در جنوب کالیفرنیا، - در ادامه تیراندازی های آمریکا که امسال از 460 مورد گذشته، تیراندازی در جنوب کالیفرنیا، جان دستکم سه نفر را گرفت و شش نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه تیراندازی های کور در ایالات متحده که امسال از 460 مورد گذشته، تیراندازی در کافه ای در جنوب کالیفرنیا، جان دستکم سه نفر را گرفت و شش نفر را زخمی کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه آمریکایی سی ان ان ، معاون کلانتر اورنج کانتی ایالت کالیفرنیا گفت مهاجم که گمان می رود مامور بازنشسته اجرای قانون باشد، در صحنه این حادثه که ساعت هفت عصر چهارشنبه (به وقت محلی) رخ داد، کشته شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز آرشیو خشونت های مسلحانه آمریکا، ایالات متحده در سال جاری دستکم 465 تیراندازی جمعی را شاهد بوده است.

طبق اعلام رییس اداره آتش نشانی اورنج کانتی، از شش زخمی منتقل شده به بیمارستان، پنج نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفته اند که حال دو نفر از آن ها وخیم است و چهار نفر وضعیت باثباتی دارند.

  در هفته های اخیر به ویژه بعد از تعطیلات روز استقلال آمریکا (چهارم ژوییه، 13 تیر)، افراد زیادی در تیراندازی ها در این کشور جان خود را از دست دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی مرگبار در کالیفرنیا با دستکم 3 کشته

تیراندازی مرگبار در کالیفرنیا با دستکم 3 کشته