مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-20اجتماعي

آغاز ارائه خدمات مشاوره گروهی به شهروندان تهرانی


مدیرکل سلامت شهرداری تهران از اجرای مشاوره گروهی در مناطق 22 گانه تهران با هدف ارتقای سطح عاملیت خودآگاهی و ارتقا سلامت روان شهروندان پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حمید صاحب با اعلام این خبر افزود: طرح مشاوره گروهی با استفاده از نیروهای متخصص شرکت کننده در دوره های بازآموزی و توانمندسازی اداره کل سلامت شهرداری تهران برای گروه های آسیب پذیر جامعه از جمله افراد دارای معلولیت، سالمندان، افراد دارای بیماری اعتیاد و دیگر گروه های هدف اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود  75 گروه مشاوره تخصصی در اجرای این طرح در مناطق تهران فعالیت خود را آغاز کنند، بیان داشت: در هر منطقه دست کم 3 گروه مشاوره شکل گرفته است که در هر گروه 40 فرد تقاضای استفاده از این خدمت را به خانه های سلامت سراهای محله ارایه کرده اند.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران اضافه کرد: براساس نیاز هر منطقه و فراوانی نوع نیاز، گروه های تخصصی مشاوره گروهی برای 15 نفر تشکیل و به افراد خدمات روان شناختی  متناسب با نوع نیازشان ارایه می شود.

وی توضیح داد: افرادی که در قالب گره های مشاوره قرار می گیرند می توانند به شکل رایگان در 8 جلسه و در مجموع در هر جلسه تا 90 دقیقه از خدمات حضوری مشاوره ای استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ارائه خدمات مشاوره گروهی به شهروندان تهرانی

آغاز ارائه خدمات مشاوره گروهی به شهروندان تهرانی