مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 21:352023-08-25سياسي

شعار سال محقق نمی شود مگر با رونق تولید


نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تولید در کشور جایگاه خودش را از دست داده است، گفت: شعار سال محقق نمی شود مگر این که تولید رونق پیدا کند.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تولید در کشور جایگاه خودش را از دست داده است، گفت: شعار سال محقق نمی شود مگر این که تولید رونق پیدا کند.

ولی الله بیاتی، جمعه سوم شهریور در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، اظهار کرد: نقطه نظراتی که تولیدکنندگان بخش خصوصی در این جلسه گفتند، باید در هیأت دولت مطرح و پیگیری شود.

مجلس قانون کافی برای تسهیل در صدور مجوزها و حمایت از سرمایه گذاری و مولدسازی گذاشته و اکنون نوبت دولت است تا از واحدهای تولیدی حمایت کند.

وی افزود: تولیدکننده با مشکلات زیادی مواجه است و بخش عمده ای از این مشکلات مربوط به بانک هاست.

بانک ها باید منابع را جمع کنند و در اختیار تولیدکننده قرار دهند اما متاسفانه تشویق های شعب بانک ها از تولیدکنندگان زمانی صورت می گیرد که پول بیشتری را جذب کنند.

بیاتی با تاکید بر هماهنگی بیشتر بین بخش خصوصی و دولتی، افزود: در رابطه با واگذاری تسهیلات توسط بانک ها، باید فرآیند طولانی برای معدل حساب و کارکرد حساب برداشته شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار سال محقق نمی شود مگر با رونق تولید

شعار سال محقق نمی شود مگر با رونق تولید