مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 14:552023-08-31سياسي

برگزاری دومین همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال با همکاری ایرانسل


دومین همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال با رویکرد تحول دیجیتال در صنایع، با همکاری اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ایرانسل، دومین همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال از 7 شهریور 1402 در هتل المپیک تهران، با همکاری راهکارهای سازمانی ایرانسل آغاز شده و تا 9 شهریور 1402، ادامه دارد.

هدف از برگزاری این رویداد، گردهم آوردن ارکان تأثیرگذار این حوزه از جمله شرکت های بزرگ معدنی، شرکت های فناور و دانش بنیان، دانشگاه ها، سرمایه گذاران و نخبگان داخلی و بین المللی است تا انقلاب صنعتی نسل چهارم در این حوزه را مورد بررسی تخصصی قرار دهند.

همچنین در این رویداد آخرین تحولات روز دنیا در حوزه هوشمندسازی معادن مورد مطالعه قرار گرفته تا با بحث و تبادل نظر تخصصی کارشناسان، نیازهای این حوزه شناسایی و راهکارهای کارآمد، مطرح شود.

راهکارهای سازمانی ایرانسل در این همایش با حضور در کارگاه های آموزشی، تجارب خود را در زمینه تحول دیجیتال در صنعت معدن با شرکت کنندگان به اشتراک می گذارد.

همچنین راهکارهای سازمانی ایرانسل با حضور در بخش نمایشگاهی این رویداد که بازدید از آن برای عموم آزاد است، خدمات و محصولات خود برای تحقق تحول دیجیتال در صنعت را به علاقه مندان معرفی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال با همکاری ایرانسل

برگزاری دومین همایش و نمایشگاه معدنکاری دیجیتال با همکاری ایرانسل