مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-24سياسي

بازرسی به وضعیت نامناسب گلزار شهدای دهدشت ورود کند


به دلیل عدم وسایل سرمایشی در گلزار شهدای، خانواد های شهداء نمی توانند قبور عزیزان خود را زیارت کنند، بارها این مسئله را در شهرستان مطرح کردیم اما به جایی نرسید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، در اولین روز از هفته دولت، با حضور شورای اداری، بسیجیان و سبزپوشان سپاه پاسداران غبارروبی گلزار مطهر شهداء و یادواره شهدای بسیج ادارات در دهدشت برگزار شد.

حجت الاسلام علی وحدانی فر در این مراسم با بیان این که به برکت خون پاک شهداء، پرچم انسانیت، عزت خواهی و آزادگی در دنیا افراشته شده است اظهار کرد: مسؤولان به خود ببالند در زمانی خدمت می کنند که انبیاء الهی آرزو داشتند چنین ظرفیتی در اختیار آن ها بود که برای بقاء اسلام تبلیغ کنند.

امام جمعه کهگیلویه افزود: امروز به برکت ولایت و بصیرت شهداء، هیچ معاهده بین المللی بدون اذن جمهوری اسلامی پیش نمی رود.

وی به تشریح برخی خدمات دولت  پرداخت و با بیان این که این دولت بانک های دولتی را بعد از 60 سال از زیان دهی خارج کرد گفت: امروز آن هایی که در چند سال گذشته می گفتند نمی توانیم نفت بفروشیم و غذا و دارو بگیریم و مدام گرا به دشمن می دادند شروع به حرف زدن کرده اند.

حجت الاسلام وحدانی فر بیان کرد:  امروز حضرت آقا فرمودند به قله نزدیک شده ایم، این یعنی جزو 10 کشور ناوگان زیردریایی هستیم، یعنی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی به وضعیت نامناسب گلزار شهدای دهدشت ورود کند

بازرسی به وضعیت نامناسب گلزار شهدای دهدشت ورود کند