مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-09سياسي

میزبانی مبلغان دینی از زائران اربعینی حسینی در شلمچه و چذابه


مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران،معین قرارگاه مرزی شلمچه و چذابه که، مجموعه اقداماتی دربخش فعالیت های تبلیغی وخدمات رسانی با محوریت مبلغان دینی در پایانه های مرزی خوزستان صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرکز فعالیت های دینی تهران، از زمان شروع پیاده روی اربعین حسینی اقدام به استقرار مبلغان دینی در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه کرده است.

این روحانیون علاوه بر تبلیغ معارف آرمان حسینی، به انجام فعالیت های خدمت رسانی همچون تسهیل در عبور و مرور زائرین و پذیرایی در مواکب می پردازند.

در این راستا، حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در مرز شلمچه و چذابه گفت: حسب الأمر حجت الاسلام و المسلمین شیرنژاد، معین قرارگاه مرزی شلمچه و چذابه، مجموعه اقداماتی در بخش فعالیت های تبلیغی و خدمات رسانی با محوریت مبلغان دینی در پایانه های مرزی خوزستان صورت گرفته است.

استقرار 30 مبلغ در مرزهای خوزستان وی ادامه داد: 30 مبلغ در مواکب مرزهای چذابه و شلمچه مستقر شده اند تا پاسخگوی سوالات و شبهات زوار اباعبدالله الحسین (ع) باشند و در راه جهاد تبیین قدمی بردارند.

حجت الاسلام علیزاده، گفت: این مبلغان با همکاری صاحبان مواکب به خدمات رسانی به زوار اعم از اطعام نیز می پردازند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی مبلغان دینی از زائران اربعینی حسینی در شلمچه و چذابه

میزبانی مبلغان دینی از زائران اربعینی حسینی در شلمچه و چذابه