مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:552023-08-29اقتصادي

معرفی 17 محدوده طلا و 6 محدوده سرب و روی در خراسان جنوبی


مدیرکل دفتر برنامه ریزی، فناوری و بودجه سازمان زمین شناسی با اشاره به انتشار عمومی نتایج طرح تحول زمین شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی در استان خراسان جنوبی همزمان با هفته دولت گفت: - معرفی 17 محدوده طلا، 60 محدوده مس، 6 محدوده سرب و روی و 25 محدوده نیکل از دستاوردهای این مطالعات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس رضا جدیدی در آیین اختتامیه طرح تحول زمین شناسی و اکتشافات ذخایر معدنی استان خراسان جنوبی با بیان این که طرح تحول زمین شناسی و اکتشافات معدنی از مهرماه سال 1400 در استان خراسان جنوبی آغاز شد، افزود: این طرح در آبان ماه 1401 به پایان رسید و اتمام روند ارزیابی علمی و داوری اطلاعات نیز در ابتدای سال 1402 انجام شد.

وی درباره ویژگی های خاص طرح تحول زمین شناسی و اکتشاف ذخایر معدنی در استان خراسان جنوبی گفت: در این طرح 60 پروژه زمین شناسی و اکتشافی در مساحتی بالغ بر 37 هزار و 500 کیلومتر مربع اجرا شد که دستاوردها و خروجی این طرح انتشار اطلاعات زمین شناسی و اکتشافی در قالب نقشه های زمین شناسی، ژئوشیمی و زمین شناسی اقتصادی در مقیاس کاربردی یک پنجاه‎ هزارم است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، فناوری و بودجه سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور با تاکید بر اینکه مطالعات ژئوفیزیک هوایی در گستره خراسان جنوبی طی سال گذشته اجرا و اطلاعات آن منتشر شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 17 محدوده طلا و 6 محدوده سرب و روی در خراسان جنوبی

معرفی 17 محدوده طلا و 6 محدوده سرب و روی در خراسان جنوبی