مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-19دانش

اعضای هیئت علمی، مدیران و کارکنان فعال فرهنگی معرفی می شوند


مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فرهنگی وزارت علوم از معرفی اعضای هیئت علمی، مدیران و کارکنان فعال فرهنگی دانشگاه ها خبر داد و گفت: - مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی وزارت علوم: اعضای هیئت علمی، مدیران و کارکنان فعال فرهنگی معرفی می شوند مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فرهنگی وزارت علوم از معرفی اعضای هیئت علمی، مدیران و کارکنان فعال فرهنگی دانشگاه ها خبر داد و گفت: این اقدام در قالب جشنواره جریان در سطح دانشگاهی و ملی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی ذوالفقار زاده در شصت و یکمین اجلاس معاونان فرهنگی دانشگاه ها اظهار داشت: الگوی کلی امتیازدهی به فعالیت های فرهنگی اعضای هیئت علمی به دانشگاهها ابلاغ شده است اما تدوین شیوه نامه اصلی ارزیابی به خود دانشگاه ها واگذار شده است تا در هیات امنا تصویب و اجرا کنند.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری جشنواره جریان صرفاً معرفی و تجلیل افراد برتر نیست بلکه توجه دادن جامعه دانشگاهی به اهمیت فرهنگ در دانشگاه ها، انتقال تجربیات موفق فرهنگی و ترویج فعالیت های ارزشمند فرهنگی است.

ذوالفقارزاده در ادامه گفت: بر اساس جمع بندی کارگروه ارزیابی عملکرد فرهنگی دانشگاه ها متشکل از معاونان فرهنگی، محورهای هشتگانه ارزیابی فعالیت های فرهنگی به همراه 143 شاخص و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیئت علمی، مدیران و کارکنان فعال فرهنگی معرفی می شوند

اعضای هیئت علمی، مدیران و کارکنان فعال فرهنگی معرفی می شوند