مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:052023-08-23سياسي

500 تخت درمانی در استان بوشهر اضافه می شود


با تکمیل طرح های در دست اجرا، 500 تخت درمانی در استان بوشهر اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در مراسم روز پزشک در بیمارستان قلب بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت های حوزه سلامت استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی از اضافه شدن 500 تخت جدید به مراکز درمانی استان بوشهر با تکمیل طرح های موجود خبر داد و بیان کرد: توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی از مهمترین برنامه های مدیریت ارشد استان بوشهر است.

استاندار بوشهر احداث بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا (س) در بوشهر را یکی از طرح های مهم دانست و اضافه کرد: از دیگر پروژه های شاخص می توان به مرکز درمان بیماری های خاص بوشهر اشاره کرد.

محمدی زاده افزود: تکمیل مرکز درمانی بیماری های خاص استان بوشهر با جدیت دنبال می شود که 200 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این پروژه مهم تأمین شده است.

وی بیان کرد: بیمارستان جایگزین 17 شهریور برازجان یکی از طرح های مهم درمانی است که می تواند پاسخگوی نیازهای مردم در شهرستان دشتستان باشد و تلاش داریم که روند تکمیل آن تسریع شود.

استاندار بوشهر با تقدیر از خدمات پزشکان و مجموعه کادر درمان تاکید کرد: پزشکان در سخت ترین شرایط نیز برای شفای بیماران تلاش و ممارست می کنند و باید از زحمات و خدمات این عزیزان به شکل شایسته ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 تخت درمانی در استان بوشهر اضافه می شود

500 تخت درمانی در استان بوشهر اضافه می شود