مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:252023-08-23سياسي

چالش های گیلان زیر ذره بین خبرنگاران قرار گیرد


استاندار گیلان با انتقاد از عدم پاسخگویی برخی مسئولان و مدیران استان گفت: چالش های گیلان زیر ذره بین خبرنگاران قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان، اظهار کرد: خبرنگاران سربازان جبهه آگاهی و چشمان بینای جامعه هستند.

وی با اشاره به رویکرد مردم محوری خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: مردم محوری اصحاب رسانه و خبرنگاران از نقاط مثبت این صنف است.

استاندار گیلان با اشاره به توانمندی های ارزشمند خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان کرد: خبرنگاران متعهد به قلم هستند و رسالتمند در این عرصه قدم بر می دارند.

عباسی با بیان اینکه خبرنگاران ورای درد و رنج ها و تلخ و شیرینی های مردم هستند، اضافه کرد: خبرنگاران سختی ها، چالش ها و مشکلات را به جان می خرند تا جامعه ای آگاه و هدایت مند داشته باشیم.

فعالیت های رسانه ای کار خطرآفرین است وی با بیان اینکه خبرنگاران دیده بان اصلی جامعه هستند، افزود: مشکلات و چالش های گیلان زیر ذره بین چشم تیزبین خبرنگاران قرار گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه فعالیت های رسانه ای کار مسئولیت زا و خطرآفرین است، گفت: مسئولیت خبرنگاران در جامعه بسیار سنگین و خطیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های گیلان زیر ذره بین خبرنگاران قرار گیرد

چالش های گیلان زیر ذره بین خبرنگاران قرار گیرد