مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 23:502023-08-23سياسي

17 دوره آموزشی توسط میراث فرهنگی لرستان برگزار شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برگزاری 17 دوره آموزشی تخصصی و عمومی در استان از سوی این اداره کل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت مبانی تخصصی و عمومی این اداره کل از ابتدای سال جاری تاکنون 17 کارگاه آموزشی تخصصی و عمومی برگزار شده است.

وی اظهار کرد: برخی از این دوره ها به ویژه دوره های تخصصی آشنایی با حریم و ضوابط حفاظتی آثار و مبانی مداخله در آثار میراث معماری با استقبال چشمگیری از علاقه مندان همراه بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به اینکه برگزاری این دوره ها در ارتقای عملکرد و در نهایت بهبود شاخص های ارزیابی و حفاظت آثار و ابنیه تاریخی دارد، افزود: برگزاری دوره اصول کنترل پروژه و نظارت بر طرح های گردشگری، قانون منع مداخله کارکنان دولت در معاملات دولتی، قانون بودجه سالانه، قوانین و مقررات استخدامی و اداری برخی دوره های آموزشی هستند که مورد استقبال هم قرار گرفتند.

حسن پور، ادامه داد: دوره های آموزشی قانون انتشار اسناد خزانه و اوراق قرضه، آشنایی با قانون دیوان محاسبات کشور و اصلاحات، آشنایی با مبانی و ضوابط تهیه و تدوین طرح ها، فنون مذاکره و فن دفاع نیز در این مدت برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 دوره آموزشی توسط میراث فرهنگی لرستان برگزار شد

17 دوره آموزشی توسط میراث فرهنگی لرستان برگزار شد