مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-04ورزشي

تیم کشتی فرنگی جوانان ایران سوم جهان شد


تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان ایران با کسب 3 مدال طلا و 1 مدال نقره و عنوان سومی به کار خود در مسابقات قهرمانی جهان در بیشکک قرقیزستان پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرنگی کاران جوان ناشنوا از صبح روز - دوشنبه 13 شهریور- در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد و فرنگی 2023 ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان به مصاف حریفان خود رفتند و در پایان با کسب 3 مدال طلا و 1 مدال نقره پس از تیم های ترکیه و قزاقستان بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن 55 کیلوگرم مهدی بزی در مسابقه اول 8 بر 0 کشتی گیر آمریکا را شکست داد ، در دیدار بعد 8 بر 0 برابر حریف قزاق پیروز شد ، در کشتی سوم 9 بر 0 کشتی گیر قرقیزستانی را شکست داد، در دور چهارم 8 بر 0 کشتی گیر ارمنستان را شکست داد و به فینال صعود کرد .

بزی در فینال 8 بر 0 حریف ترک خود را شکست داد و با اقتدار قهرمان شد.

در وزن 63 کیلوگرم علی قربانی در دور اول 8 بر 0 حریف قزاق خود را شکست داد ، دور دوم با قرعه استراحت روبرو شد ، دور سوم 9 بر 0 کشتی گیر ترک را شکست داد و در دور چهارم پس از انصراف حریف هندی به فینال صعود کرد و پس از عدم حضور کشتی گیر ارمنستان در فینال ، قربانی مدال طلای این وزن را از آن خود کرد.

در وزن 82 کیلوگرم حسین حسینی 8 بر 0 حریف آمریکایی را شکست داد و در کشتی دوم کشتی گیر اوکراینی را ضربه فنی کرد و در فینال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم کشتی فرنگی جوانان ایران سوم جهان شد

تیم کشتی فرنگی جوانان ایران سوم جهان شد