مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 15:102023-09-02اقتصادي

تعاونی های برتر خراسان جنوبی تجلیل شدند


طی مراسمی، تعاونی های برتر و تعاونی های شایسته تقدیر خراسان جنوبی تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز در آیین تجلیل از تعاونی های برتر استان از ابلاغ 20 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی به استان خبر داد و اظهار داشت:  ارتقای زیرساخت ها در استان نیازمند جذب حداکثری اعتبارات ملی است که باید پیگیری شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان و سربیشه با اعتبار80 هزار میلیارد ریال در سال جاری عنوان کرد: اعتبار این طرح بیشتر از اعتبارات عمرانی استان در طول یک سال است.

قناعت با بیان اینکه پروژه راه آهن زاهدان - بیرجند - مشهد به طول 910 کیلومتر در دست اجراست، افزود: این طرح در 13 قطعه و با اعتبار 180 هزار میلیارد ریال در مرحله مناقصه برای زیرسازی است و عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک آغاز می شود.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر جبران عقب ماندگی های گذشته در استان گفت: باید فرهنگ تعاون و مشارکت را ترویج داده و از ظرفیت تعاون و دیگر بخش های خصوصی بیش از قبل بهره ببریم.

وی تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل را نیازمند ترویج فرهنگ تعاون دانست و بیان داشت: تعاونی یک شیوه جدید در راستای رشد تولید و توسعه اقتصادی و اجتماعی است و در سال مهار تورم و رشد تولید با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های برتر خراسان جنوبی تجلیل شدند

تعاونی های برتر خراسان جنوبی تجلیل شدند