مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-26سياسي

هفتمین سوگواره تعزیه زرندیه به کار خود پایان داد


هفتمین سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد، از نفرات برتر این دوره از سوگواره در بخش های شهادت خوان، امام خوان، جوان خوان، مخالف خوان سرپا، مخالف خوان تخت، موافق خوان، بچه خوان، زنانه خوان، موافق خوان مکمل، مخالف خوان مکمل و موزیک با اهدا لوح، تندیس و هدایایی تقدیر بعمل آمد.

این سوگواره از روز یکشنبه 29 مردادماه لغایت جمعه سوم شهریور ماه با حضور 11 گروه تعزیه خوانی در محله خورشیدآباد شهر مامونیه برگزار شد و در این دوره از سوگواره بیش از 150 نفر از هنرمندان هنر تعزیه ایفای نقش کردند.

یات داوران این دوره از سوگواره اساتید حاج ابوالفضل میرزا احمدی از تهران، حاج حسن مجللی و حاج اسماعیلی از اراک بودند که به مدت 6 روز در این شهرستان حضور داشته و به داوری آثار پرداختند.

مجالس تعزیه غریب ، قاینای فرنگ، مجلس شهادت حضرت حمزه سیدالشهداء(ع) و مجلس تعزیه ابراهیم مجاب به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل مجللی در این سوگواره اجرا شد.

برگزیدگان این جشنواره در بخش های مختلف به شرح ذیل است: بخش شبیه خوان پیشکسوت: مختار نیکو علیرضا صدرالدینی محمداسماعیل حسینخانی یعقوب سلمانیان محمد لوایی بخش شهادت خوان برتر: نفر اول: محمد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین سوگواره تعزیه زرندیه به کار خود پایان داد

هفتمین سوگواره تعزیه زرندیه به کار خود پایان داد