مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-03سياسي

ورود دادستان اسلام آبادغرب به استخدام های بدون ضابطه در ادارات شهرستان


یکی از موضوعاتی که ما در دستگاه قضایی خیلی نسبت به آن دغدغه داریم، موضوع فساد و تخلف در دستگاه های اداری و اجرایی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سیدسجاد ملایری دادستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: در روزهای گذشته در بین مردم خبرهایی نامید کننده در خصوص استخدام هایی غیرقانونی و شبهه دار به گوش می رسد که موجی از نامیدی همراه با ناراحتی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: تا جایی که این موضوع به تریبون مقدس نظام جمعه هم رسید و حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان هم در بیاناتی از این اقدام غیرقانونی ابراز نارضایتی کرد.

دادستان اسلام آبادغرب افزود: در برخی ادارات استخدام هایی خارج از قانون و ضوابط یا با فشار انجام می دهند و با معترض هم برخورد می کنند که باید استخدام ها با فراخوان و آزمون و انتخاب بهترین شخص انجام شود و من نسبت به این موضوع گله مندم و این به کارگیری های قومی و هرمی با هدف انتخابات انجام می شود در حالی که در اسلام آبادغرب نخبگان و جوانان کوشای فراوانی وجود دارد که باید از آنان استفاده شود نه اینکه آن ها را ناامید کرد.

وی اضافه کرد: البته که استخدام هایی با زد و بند و استفاده از دو فاکتور تعیین کننده پول و پارتی، عاقبت و سرنوشت اسفبار و غیرقابل جبران برای آینده این سرزمین داشته و خواهد داشت و براساس شوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستان اسلام آبادغرب به استخدام های بدون ضابطه در ادارات شهرستان

ورود دادستان اسلام آبادغرب به استخدام های بدون ضابطه در ادارات شهرستان