مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-11سياسي

زمان برگزاری رویدادهای گردشگری ملایر اعلام شد


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: جشنواره شیره پزی در روزهای6 و7 مهر ماه در دره جهانی جوزان، جشنواره شوریجات سامن دهم مهرماه در شهر سامن، - ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: جشنواره شیره پزی در روزهای6 و7 مهر ماه در دره جهانی جوزان، جشنواره شوریجات سامن دهم مهرماه در شهر سامن، جشنواره خوشه برتر 11 مهرماه در روستا جوزان و جشنواره بادام و گردو 13 مهر ماه در روستای علی آباد برگزار خواهد شد.

ابراهیم جلیلی دوشنبه 20 شهریور ماه در جلسه هماهنگی برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره شیره پزی ملایر در روستای هدف گردشگری مانیزان، اظهار کرد: امسال نیز این جشنواره در دره جهانی جوزان و در هفته گردشگری برگزار خواهد شد.

جلیلی تصریح کرد: پنجم مهر ماه مصادف با 27 سپتامبر از طرف سازمان جهانی unwto به عنوان روز جهانی گردشگری نام گذاری شده و در ایران از 5 تا 11 مهرماه هفته گردشگری است.

وی با بیان اینکه هر ساله برنامه های متعددی برای این روز و هفته در نظر گرفته می شود، افزود: یکی از مهم ترین این برنامه ها، سیزدهمین جشنواره شیره پزی روستای مانیزان است.

جلیلی با اشاره به دو نشان جهانی انگور و مبلمان منبت ملایر، گفت: این شهرستان ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری دارد و انتظار داریم دستگاه های خدمات رسان ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری رویدادهای گردشگری ملایر اعلام شد

زمان برگزاری رویدادهای گردشگری ملایر اعلام شد