مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 20:052023-09-05اجتماعي

همراه با شهید الداغی در مسیر اربعین حسینی


زائران سبزواری اربعین حسینی (ع) در مسیر پیاده روی به سمت کربلای معلی با همراه داشتن تصویر شهید الداغی،نام و یاد شهید خوش غیرت شهرشان را گرامی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، به اربعین حسینی نزدیک می شویم و عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) بیشتر و بیشتر قدم در جاده نجف به کربلا می گذارند.

شوق رسیدن به معبود کاری با این عاشقان کرده که کیلومتر ها مسیر پیاده روی را طی می کنند و هیچ درد و رنجی را احساس نمی کنند و با عشق، خود را به کربلا می رسانند تا در اربعین سید و سالار شهیدان به عزاداری بپردازند.

این روزها در مسیر جاده نجف به کربلا، شاهد حرکت بسیار ارزشمندی از سوی زائرین پیاده روی اربعین حسینی هستیم که به نیابت از شهدا در مسیر پیاده روی اربعین حسینی  قدم برمی دارند.

زائرینی که کوله پشتی های خود را مزین به تصاویر شهدا کرده اند.

در این میان زائران سبزواری اربعین حسینی (ع) در مسیر پیاده روی اربعین با همراه داشتن تصویر شهید الداغی، نام و یاد و شهید خوش غیرت شهرشان را گرامی داشتند.

  رضا یکی از کاروانیان سبزواری تصویری از شهید الداغی را به همراه دارد.

در وصف حال و هوایش در این سفر معنوی در گفتگو با خبرنگار فارس از سبزوار این چنین می گوید: حضور در اربعین حسینی، پیاده روی در این مسیر و نائب الزیاره شهید خوش غیرت شهرم را افتخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه با شهید الداغی در مسیر اربعین حسینی

همراه با شهید الداغی در مسیر اربعین حسینی