مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 16:452023-09-03اقتصادي

عتبه حسینی اتوبوس های خود را به بازگشت زائران تا مرزهای زمینی ایران اختصاص داد


با افزایش جمعیت زائران در کربلا، همه اتوبوس های عتبه حسینی به جابجایی زائران تا مرزهای زمینی ایران اختصاص یافت و دیگر هیچکدام از اتوبوس های آن به شهرهای زیارتی عراق نمی روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، تعداد زائران کربلا هر لحظه در حال افزایش است و ستاد مرکزی اربعین از تشرف سه میلیون و 300 هزار ایرانی به عراق خبر داده است.

البته حدود یک میلیون و 700 هزار نفر به کشور بازگشته و موج برگشت به کشور زائران آغاز شده است.

در شهر عراق ماشین هایی برای بازگشت ایرانیان به سوی مرزهای زمینی تدارک دیده شده است و در خیابان های مختلف به سمت مرزهای مهران و شلمچه ماشین موجود است.

همچنین امسال با توجه به حضور موج گسترده زائران در مرز خسروی، ماشین هایی به سوی این مرز هم در عراق وجود دارد، البته تعداد آن ها از ماشین های به سمت مرز مهران کم تر است.

علاوه بر این، عتبه حسینیه امسال برای نخستین بار همه ماشین های خود را به ایرانیان اختصاص داده است و همه اتوبوس های عتبه حسینیه که هر روز زائران را به سایر شهرهای زیارتی منتقل می کرد، به سفر به سوی مرزهای زمینی ایران حرکت می کنند.

  بر همین اساس دیگر ماشین های عتبه به سمت شهرهای سامرا و کاظمین نرفته و فقط زائران را به چهار مرز زمینی مهران، شلمچه، چذابه و خسروی منتقل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عتبه حسینی اتوبوس های خود را به بازگشت زائران تا مرزهای زمینی ایران اختصاص داد

عتبه حسینی اتوبوس های خود را به بازگشت زائران تا مرزهای زمینی ایران اختصاص داد