مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-20اقتصادي

انقلابی در صنایع تبدیلی کشور در راه است


رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: طی چند سال اخیر 5400 طرح در حوزه صنایع تبدیلی با 231 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری اجرا شده که این طرح ها اکنون بین 20 تا 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- ایسنا/البرز رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: طی چند سال اخیر 5400 طرح در حوزه صنایع تبدیلی با 231 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری اجرا شده که این طرح ها اکنون بین 20 تا 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ با توجه به این موضوع انقلابی در صنایع تبدیل و تکمیلی کشور در راه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کریم ذوالفقاری روز چهارشنبه 29 شهریور در مراسم آغازین پانزدهمین کنگره ملی و اولین کنگره بین المللی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون کشاورز که در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در کرج برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت ارتباط مرکز توسعه مکانیزاسیون با مراکز دانشگاهی و علمی کشور، گفت: امروز این موضوع به اولویت اول ما تبدیل شده و هیچ جلسه ای در مرکز توسعه مکانیزاسیون بدون حضور محققین و دانشگاهیان برگزار نمی شود.

ذوالفقاری افزود: بر همین اساس درخواست ما از مراکز علمی و دانشگاهی این است که پایان نامه های حوزه مکانیزاسیون و صنایع غذایی را برای ما ارسال کنند چون اگر ما از این پایان نامه ها بی خبر باشیم این انتقاد که در دانشگاه کاری انجام و در بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی در صنایع تبدیلی کشور در راه است

انقلابی در صنایع تبدیلی کشور در راه است