مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-29سياسي

تقدیر عضو شورا از ابتکار شهرداری تهران


عضو شورای اسلامی شهر تهران از شهرداری برای محرم شهر تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سوده نجفی در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از ابتکار شهرداری تهران برای برگزاری رویداد محرم شهر، بیان کرد: اداره کل فرهنگی کشتی بزرگی به وسعت 500 متر مربع در میدان آزادی مستقر کرد و امکان حضور بالغ بر هزار نفر در این کشتی فراهم شد که اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه روز گذشته بیست و دومین جشنواره شهید رجایی برگزار شد، خاطرنشان کرد: ای کاش از خانواده جان باختگان خلازیر و کارمندان نمونه واقعی شهرداری تقدیر به عمل می آمد.

مهدی اقراریان نیز در ادامه با اشاره به تذکر قبلی خود در مورد رعایت عفاف و حجاب در اماکن زیر نظر شهرداری تهران، اظهار کرد: بنده نامه ای به شهردار تهران ارسال می کنم و امیدواریم پاسخی در مورد اقدامات صورت گرفته از سوی شهردار داده شود.

رییس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران به حضور خود در مناطق در یکشنبه هر هفته، یادآور شد: در این هفته در منطقه 16 حضور پیدا کردیم و با توجه به اینکه در این جلسات، شهرداران مناطق حضور داشتند و علیرغم اطلاع رسانی قبلی، شهردار این منطقه حضور پیدا نکرد و ضرورت بود که مشکلات را در غالب تذکر در این جلسه اعلام کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر عضو شورا از ابتکار شهرداری تهران

تقدیر عضو شورا از ابتکار شهرداری تهران