مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 09:402023-09-17اقتصادي

آزادسازی 15 هکتار از اراضی سفیدرود


مدیرعامل آب منطقه ای گیلان با اشاره به شناسایی 22 مورد از تصرفات بستر رودخانه سفیدرود گفت: با شناسایی به موقع گروه گشت و بازرسی و پیگیری های حقوقی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، وحید خرمی، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر تداوم برخورد قانونی و رفع تصرف تصرفات حریم رودخانه ها اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق بیت المال و آزادسازی بستر و حریم رودخانه ها، انهار و کانال ها، برکه های طبیعی با شناسایی 22 مورد از تصرفات بستر رودخانه سفیدرود از این اراضی رفع تصرف شد.

به گفته رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، این اراضی در مناطق کورکا و کینچاه از توابع شهرستان آستانه اشرفیه واقع شده اند که از طریق محصور کردن، سیم خاردار، چپر و .

مورد تصرف قرار گرفته بود.

خرمی با تقدیر از مساعی دستگاه قضا در حمایت از حافظان حقوق بیت المال و زحمات نیروی انتظامی استان گیلان بیان کرد: با شناسایی به موقع گروه گشت و بازرسی و پیگیری های حقوقی صورت گرفته به مساحت تقریبی 15 هکتار رفع تصرف شد.

رودخانه سفیدرود به عنوان یکی از زیستگاه های با اهمیت حیات وحش در بخشی از مسیر طولانی خود از حوزه شهرستان آستانه اشرفیه عبور می کند و در دل پارک ملی بوجاق کیاشهر به دریای کاسپین می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 15 هکتار از اراضی سفیدرود

آزادسازی 15 هکتار از اراضی سفیدرود