مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-05اجتماعي

ژاپن میزبان کودک ایرانی با نقاشی زیست محیطی شد


باغ گیاه شناسی شهری شهر آماگاساکی ژاپن در حالی میزبان 20 اثر برگزیده نقاشی کودکان جهان است که یکی از این نقاشی ها به محمدمانی ربیعی کودک ایرانی تعلق دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، سازمان تضمین کیفیت ژاپن از سال 1999 میلادی همه ساله برگزار کننده مسابقه بین المللی نقاشی محیط زیست جی کیو ای است که تاکنون 23 دوره آن برپا شده و همواره در بین برگزیدگان آن، نام کودکان و نوجوانان ایرانی به چشم می خورد.

برگزارکنندگان این رویداد پس از 2 سال تصمیم گرفته اند تعداد 20 اثر برگزیده بیست و یکمین دوره این مسابقه را که در سال 2021 میلادی و با ارائه 14 هزار و 689 اثر از 80 کشور برپا شده بود، دست چین کنند و در روزهای شنبه 11 تا پنج شنبه 23 شهریور 1402 (2 تا 14 سپتامبر 2023) در باغ گیاه شناسی شهری شهر آماگاساکی ژاپن به نمایش بگذارند.

این مسابقه با موضوع زمین در سال 2030 برگزار شده بود و محمد مانی ربیعی کودک ایرانی که آن سال 11 ساله بود موفق به دریافت جایزه ویژه و دیپلم افتخار بخش بین الملل این رویداد هنری معتبر در سطح جهان شد.

علاوه بر این، در همان مسابقه 2 کودک و نوجوان ایرانی عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ایران جایزه اول بخش بین الملل این مسابقه را از آن خود کردند و شش دیپلم افتخار نیز به کودکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن میزبان کودک ایرانی با نقاشی زیست محیطی شد

ژاپن میزبان کودک ایرانی با نقاشی زیست محیطی شد