مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 07:252023-08-30اقتصادي

افزایش 17 درصدی صدور حواله الکترونیکی کود کشاورزی در خراسان جنوبی


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه بیش از 21 هزار و 986 فقره حواله الکترونیکی توزیع کود کشاورزی یارانه ای در استان صادر شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه بیش از 21 هزار و 986 فقره حواله الکترونیکی توزیع کود کشاورزی یارانه ای در استان صادر شده است.

احمد احمدنژاد، امروز چهارشنبه 8 شهریور به رسانه های گروهی گفت: صدور حواله الکترونیکی کود کشاورزی یارانه ای در استان خراسان جنوبی نسبت به مدت مشابه پارسال 17 درصد افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه سامانه پایش کودی به سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی متصل است، افزود: تخصیص کود تنها به کشاورزان و بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع پهنه بندی انجام و از این طریق امکان رصد و کنترل سریع و به روز نوع کود، مقدار و افراد تحویل گیرنده فراهم می شود.

احمدنژاد ادامه داد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی مسئولیت تامین، تدارک و توزیع نهاده های کشاورزی به خصوص انواع کودهای شیمیایی را بر عهده دارد و با تمام توان در حال ارسال و توزیع انواع کودهای شیمیایی به سراسر نقاط استان است تا این نهاده مهم به موقع در اختیار کشاورزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 17 درصدی صدور حواله الکترونیکی کود کشاورزی در خراسان جنوبی

افزایش 17 درصدی صدور حواله الکترونیکی کود کشاورزی در خراسان جنوبی