مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-02حوادث

توقیف دو لنج با 129 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان توسط مرزبانی


فرمانده مرزبانی هرمزگان از توقیف 2 فروند موتور لنج درامر قاچاق سوخت ،دو دستگاه خودرو و سه عدد مشک کاری وکشف بیش از 129 هزار لیتر سوخت قاچاق در آ ب های خلیج فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هرمزگانی در شهرستانهای بوموسی، بندرعباس و بندرلنگه  پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله شناور، خودرو و مشک های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ های  گشت دریایی در این پایگاه ها به محل اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان پس از بررسی مناطق، موفق  به توقیف 2 فروند موتور لنج فعال امر قاچاق سوخت، دو دستگاه خودرو و کشف 3 عدد محفظه پلاستیکی معروف به مشک ماری شدند.

اسماعیلی با اشاره به این مطلب که در مجموع 129 هزار900 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل به ارزش 50میلیارد و 593میلیون ریال در این عملیات ها کشف شد، اظهار داشت: از مجموع سوخت های کشف شده، مقدار 5 هزار900 لیترگشت مشترک با عوامل انتظامی شهرستان در سواحل بندرلنگه، مقدار 100هزارلیترگشت مشترک با عوامل انتظامی شهرستان در سواحل بندرعباس ، و 24هزار لیتر آن در آب های مرزی بوموسی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف دو لنج با 129 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان توسط مرزبانی

توقیف دو لنج با 129 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان توسط مرزبانی