مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-26سياسي

ولایت مداری این است که گفتمان رهبری را عملی کنیم


معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: از شاخصه های ویژه ولایت مداری این است که گفتمان رهبری را عملی کنیم.

- ایسنا/کرمان معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: از شاخصه های ویژه ولایت مداری این است که گفتمان رهبری را عملی کنیم.

رحمان جلالی امروز چهارم شهریورماه در مراسم افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان بم اظهار کرد: کسانی که در عرصه جنگ اقتصادی در کنار ما ایستاده اند برای ما ارزشمند هستند و توانسته اند به منویات مقام معظم رهبری در بحث رشد تولید لبیک بگویند.

وی ادامه داد: از شاخصه های ولایت مداری این است که گفتمان رهبری را عملی کنیم و مصداق بخشی از عملیاتی کردن شعار سال افتتاح این پروژه هاست.

جلالی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای بررسی وضعیت و جایگاه خودمان است، تصریح کرد: اگر بخواهیم کارنامه دولت را منصفانه بررسی کنیم باید در سه محور نگاه، رویه و عملکردها توجه داشته باشیم.

معاون استاندار کرمان افزود: دولت سیزدهم به تمام ظرفیت ها توجه دارد و در نگاه به سیاست خارجی، همه دنیا را غرب نمی بیند و تمام تخم مرغ ها را در سبد غرب نگذاشته است.

وی افزود: در فضای اقتصادی نیز دولت در سال اول کاری، سرمایه اجتماعی خود را در معرض امتحان گذاشت و طرح جراحی اقتصادی و اصلاح یارانه ها را با شجاعت اجرا کرد زیرا به گفته خیلی از اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت مداری این است که گفتمان رهبری را عملی کنیم

ولایت مداری این است که گفتمان رهبری را عملی کنیم