مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 22:452023-09-17بين الملل

مخالفت مجدد 27 انجمن بحرینی با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ابتکار بحرین برای مبارزه با سازش با رژیم صهیونیستی» که از 27 انجمن و مؤسسه بحرینی تشکیل شده مجددا مخالفت خود با سازش میان این کشور و رژیم صهیونیستی را اعلام کرده و این اقدام را اقدامی بسیار خطرناک علیه منافع ملت .

- 27 انجمن بحرینی مخالفت خود با سازش میان این کشور و رژیم صهیونیستی را دیگر بار اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابتکار بحرین برای مبارزه با سازش با رژیم صهیونیستی که از 27 انجمن و مؤسسه بحرینی تشکیل شده مجددا مخالفت خود با سازش میان این کشور و رژیم صهیونیستی را اعلام کرده و این اقدام را اقدامی بسیار خطرناک علیه منافع ملت های بحرین و فلسطین و تمامی امت اسلامی دانست.

این انجمن های بحرینی در بیانیه خود به مناسبت سومین سالگرد امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی، حمایت خود از ملت فلسطین که با اشغالگران مقابله می کنند و برای آزادی سرزمین خویش و برپایی کشور مستقل فلسطین در خاک میهن خود تلاش می کنند را اعلام کردند.

این گروه در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: آحاد ملت بحرین با چنین امتیازدهی هایی که در راستای منافع دشمن و تشویق آن به کشتار و آزار ملت فلسطین است و پوششی برای سرپوش نهادن بر جنایات دشمن ایجاد می کند، قاطعانه مخالفت می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجدد 27 انجمن بحرینی با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

مخالفت مجدد 27 انجمن بحرینی با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی