مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 08:302023-09-05اقتصادي

کاهش 20 درصدی قیمت آپارتمان در گلستان


فعالیت نظارتی کارگروه املاک و مستغلات بر همه مشاوران املاک گرگان موجب کاهش التهاب بازار مسکن و همچنین افت 20 درصدی بهای آپارتمان در برخی مناطق گلستان شد.

- مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: بر مبنای مصوبه کارگروه نظارت و کنترل بازار املاک و مستغلات گشت های دوره ای بر همه بنگاه های مسکن و مشاوران املاک گلستان با تمرکز بر واحدهای صنفی دایر در گرگان آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: با اجرای مصوبات کارگروه نظارت و کنترل بازار املاک و مستغلات شاهد ثبات نسبی در قیمت مسکن در استان گلستان هستیم و براساس برخی گزارش های واصله قیمت آپارتمان در تعدادی از مناطق تا 20 درصد کاهش یافته است.

ملک گفت: همزمان با اجرای فرایندهای مرتبط با تولید مسکن در حوزه نهضت ملی مسکن و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مباحث نظارتی و کنترل بازار به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و بنا به دستور وزارتخانه به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: از سال گذشته پیشنهاداتی از سوی شهرداری گرگان مبنی بر بازنگری در قوانین مرتبط با بلندمرتبه سازی در مرکز استان به این اداره کل ارسال شده  است که براساس پهنه بندی انجام شده و بر مبنای ظرفیت ها فنی و مهندسی و همچنین بر مبنای ملاحظات شهرسازی این موضوع در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 20 درصدی قیمت آپارتمان در گلستان

کاهش 20 درصدی قیمت آپارتمان در گلستان