مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 21:202023-09-11دانش

رسانه های بیگانه بعد از 25شهریور به دنبال چه هستند؟


هر چه به 25شهریور نزدیک می شویم، فرآیندی که رسانه های بیگانه طی می کنند، پیچیده تر می شود و این پیچیدگی واضح است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه امواج شبهه در رادیو گفت وگو به گفت و گو با دکتر علیرضا داودی (کارشناس ارشد رسانه) و دکتر علیرضا شمشیری (رییس دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز) به بررسی پروژه اغتشاشات در ایران، بررسی مدل های چگونگی ایجاد اجماع اپوزیسیونی پرداخت.

با نزدیک شدن به 25شهریور فرآیند رسانه های بیگانه پیچیده تر می شود علیرضا داودی، کارشناس ارشد رسانه در پاسخ به این سوال که چرا رسانه های بیگانه تلاش می کنند تا به مناسبت های مختلف و با توسل به سوژه های متفاوت به مخاطب نشان دهند که جریانات اپوزیسیونی خارج از کشور در حال پایه ریزی یک حرکت جدید در مسیر ایجاد ائتلاف، اتحاد و اجماع علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: هر چه به 25شهریور نزدیک می شویم، فرآیندی که رسانه های بیگانه طی می کنند، پیچیده تر می شود و این پیچیدگی به دو علت واضح است.

وی افزود: علت اول این است که رسانه های بیگانه خواسته یا ناخواسته وارد اتفاقی شده اند که باعث شد تا کاملا فرم دهی شبکه های داخل تغییر یابد.

اگر این فرم دهی را به سه بخش تقسیم کنیم، بخش اول؛ تا سال 1388  و بخش دوم؛ از سال 1388تا 1396 و بخش سوم؛ از 1397تا 1401 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های بیگانه بعد از 25شهریور به دنبال چه هستند؟

رسانه های بیگانه بعد از 25شهریور به دنبال چه هستند؟