مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:302023-08-26اجتماعي

اجرای طرح ترافیکی اربعین 1402 در محورهای جنوبی سیستان و بلوچستان


رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: طرح ترافیکی اربعین 1402 به منظور تسهیل در تردد زوار از 26 مرداد ماه در محورهای جنوبی استان آغاز شده است.

- سرهنگ مصطفی کول زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: طرح ترافیکی اربعین 1402 به منظور تسهیل در تردد زوار از 26 مرداد ماه در محورهای جنوبی استان آغاز شده است.

 سرهنگ مصطفی کول زاده اظهار داشت؛ طرح ترافیکی اربعین با همکاری سایر دستگاه های خدماتی و امدادرسان و به منظور مدیریت ترافیک سفرهای زائران، ارتقاء ایمنی تردد، پیشگیری از وقوع سوانح، مدیریت هوشمندانه سفرها، تسهیل در عبور و مرور و ارائه خدمات مطلوب به مرحله اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد؛ در مدت اجرای این طرح تیم های گشتی پلیس راه با حضور در محور های مواصلاتی مبادرت به مدیریت سرعت، کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی حمل مسافر، روان سازی ترافیک، جلوگیری از انجام عملیات عمرانی در مسیر تردد زائران و برخورد با تخلفات حادثه ساز خواهند کرد.

 وی ادامه داد؛ حضور تمام کارکنان و ناوگان خودرویی برای پوشش محورها، استفاده از تجهیزات ترافیکی به ویژه دوربین های ثابت و سیار سرعت سنج در سطح استان، رسیدگی سریع به تصادفات، اطلاع رسانی گسترده وضعیت راه ها و محدودیت های احتمالی تردد، از مهمترین تمهیدات پلیس راه استان در این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ترافیکی اربعین 1402 در محورهای جنوبی سیستان و بلوچستان

اجرای طرح ترافیکی اربعین 1402 در محورهای جنوبی سیستان و بلوچستان