مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-10فرهنگي

معرفی مهمانان «نشان ارادت» در آخرین هفته پخش/ از هوشنگ توکلی تا فرهاد قائمیان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی این برنامه، «نشان ارادت» در قسمت های پیشین خود میزبان مصطفی خرسندی مداح اهل بیت و شاگردانش، - معرفی مهمانان نشان ارادت در آخرین هفته پخش/ از هوشنگ توکلی تا فرهاد قائمیان در آخرین هفته پخش نشان ارادت به تهیه کنندگی پویان هدایتی مهمانان مختلفی از بازیگر و خواننده گرفته تا مداح و پاکبان در برنامه حضور دارند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی این برنامه، نشان ارادت در قسمت های پیشین خود میزبان مصطفی خرسندی مداح اهل بیت و شاگردانش، چند نانوا، کاظم دهقانی گزارشگر یزدی و حسن سلطانی مجری پیشکسوت بوده است.

امروز یکشنبه 19 شهریور در این برنامه استاد حاج غلامرضا سازگار مداح قدیمی از عشق و علاقه اش به امام حسین (ع) و تاثیرات سیدالشهدا بر 82 سال زندگی خود می گوید.

فردا دوشنبه حاج زین العابدین غلام مداح پیشکسوت و شاگردانش به برنامه می آیند و سه شنبه 21 شهریور ماه نیز غلامرضا صنعتگر خواننده خوش صدا مهمان نشان ارادت خواهد شد.

هوشنگ توکلی بازیگر کهنه کاری که مخاطبان با بسیاری از آثار او و همسرش (فریده سپاه منصور) خاطره دارند چهارشنبه به برنامه می آید و کارمندان شهرداری و پست و پاکبانان که در راهپیمایی اربعین به فعالیت پرداخته بودند نیز دیگر مهمانان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مهمانان «نشان ارادت» در آخرین هفته پخش/ از هوشنگ توکلی تا فرهاد قائمیان

معرفی مهمانان «نشان ارادت» در آخرین هفته پخش/ از هوشنگ توکلی تا فرهاد قائمیان