مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-19فرهنگي

مهدی فخیم زاده: برای بازپرس وزن کم کردم تا تکیده شوم


نقشم در این سریال را به دلیل متفاوت بودن با نقش های قبلی ام و جزییاتی مانند گریم و چالش برانگیز بودنش قبول کردم و می دانستم که بیننده هم با من همراه می شود.

- مهدی فخیم زاده ـ بازیگر سریال بازپرس ـ می گوید: نقشم در این سریال را به دلیل متفاوت بودن با نقش های قبلی ام و جزییاتی مانند گریم و چالش برانگیز بودنش قبول کردم و می دانستم که بیننده هم با من همراه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، سریال بازپرس که از دهم تیر روانه آنتن شبکه اول سیما شده، با مشارکت مرکز رسانه ای قوه قضاییه به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی احمد معظمی از جمله سریال های معمایی پلیسی است که رسیدن به سرنخ هایی برای یافتن یک مافیای اقتصادی توسط یک بازپرس قوه قضاییه را به تصویر کشیده است.

قصه این سریال که فیلم نامه آن براساس پرونده های واقعی است، درباره بازپرسی به نام صدراست که در جریان یک سوءاستفاده اقتصادی بزرگ قرار گرفته و با دنبال کردن سرنخ های این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه کننده رانت خوار می رسد و ماجراهای دیگری که به دنبال این جریان اتفاق می افتد.

چهره ای متفاوت از جرایم مالی کلان محمود معظمی، پس از سریال های ترور خاموش و ملکاوان این بار دست روی پرونده ای با محوریت مفاسد اقتصادی گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی فخیم زاده: برای بازپرس وزن کم کردم تا تکیده شوم

مهدی فخیم زاده: برای بازپرس وزن کم کردم تا تکیده شوم