مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-11سياسي

اربعین امسال محبت و مودت میان دو ملت ایران و عراق به نمایش گذاشته شد


سخنگوی شورای عالی استانها با اشاره به حضور گسترده زائرین در راهپیمایی اربعین حسینی که ناامیدی دشمن را به همراه داشت، گفت: در اربعین امسال محبت و مودت میان دو ملت ایران و عراق به نمایش گذاشته شد.

- سخنگوی شورای عالی استانها با اشاره به حضور گسترده زائرین در راهپیمایی اربعین حسینی که ناامیدی دشمن را به همراه داشت، گفت: در اربعین امسال محبت و مودت میان دو ملت ایران و عراق به نمایش گذاشته شد.

ایرج سلیمان زاده در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین سال جاری با تأکید بر ناامیدی دشمن از همبستگی و اتحاد میان مسلمانان به عنوان نتیجه حضور گسترده مردم در اربعین، افزود: امسال آنچه که بیش از هر چیز نسبت به تمام سال های گذشته حائز اهمیت بود حضور میلیونی و گسترده مردم در این راهپیمایی بود که حقیقتا جلوه اتحاد مسلمانان را به نمایش گذاشت و دشمن را ناامید کرد.

وی افزود: امسال حضور گسترده مردم که بیشتر هم به صورت خانوادگی در این مراسم شرکت کردند به شکلی بود که همگان شکوه اربعین حسینی را حس کردند و اتحاد و همبستگی میان مسلمانان با حضور زائرین از کشورهای مختلف به همگان نشان داده شد و این عظمت از همان نقطه صفر مرزی قابل مشاهده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین امسال محبت و مودت میان دو ملت ایران و عراق به نمایش گذاشته شد

اربعین امسال محبت و مودت میان دو ملت ایران و عراق به نمایش گذاشته شد