مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-20اقتصادي

تصویب 100 میلیون اعتبار پژوهشی برای تکمیل اطلس سرمایه گذاری خراسان جنوبی 


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از تصویب 100 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل اطلس سرمایه گذاری در کارگروه پژوهشی استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از تصویب 100 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل اطلس سرمایه گذاری در کارگروه پژوهشی استان خبر داد.

مرتضی ذاکریان، امروز چهارشنبه 29 شهریور به رسانه های گروهی گفت: اطلس سرمایه گذاری استان در 111 لایه اطلاعاتی با همکاری دستگاه های اجرایی استان تدوین و قابل بهره برداری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه هدف گذاری کرده ایم که در این اطلس 120 لایه اطلاعاتی را مدنظر قرار دهیم و از این پس هم به دنبال بروزرسانی و ارتقای کیفیت کار هستیم، اظهار کرد: سال گذشته از محل اعتبارات پژوهشی استان 300 میلیون تومان به این پروژه تخصیص یافت.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان کرد: روز گذشته در سومین جلسه کارگروه پژوهش استان درخواست اداره کل برای اختصاص اعتبار برای تکمیل این اطلس و شناسایی 110 فرصت سرمایه گذاری ارائه شد که در مرحله اول 100 میلیون اعتبار برای این طرح تصویب شد.

ذاکریان با بیان اینکه مجموع اعتبارات پژوهشی استان در سال جاری حدود 16 میلیارد ریال است، تصریح کرد: طبق ابلاغ دستورالعمل بند ج تبصره 9 قانون بودجه سال 1402، شورای برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 100 میلیون اعتبار پژوهشی برای تکمیل اطلس سرمایه گذاری خراسان جنوبی 

تصویب 100 میلیون اعتبار پژوهشی برای تکمیل اطلس سرمایه گذاری خراسان جنوبی