مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:452023-09-10فناوري

قطع ارتباطات شهرستان های رشت، صومعه سرا و فومن


روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت قطع فیبر نوری مسیر شهرستان های رشت به صومعه سرا و فومن بخشی از ارتباطات مشترکین به دلیل حفاری غیرمجاز یکی از شهروندان قطع و از دسترسی خارج می باشد.

- ایسنا/گیلان روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: به علت قطع فیبر نوری مسیر شهرستان های رشت به صومعه سرا و فومن بخشی از ارتباطات مشترکین به دلیل حفاری غیرمجاز یکی از شهروندان قطع و از دسترسی خارج می باشد.

روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان با انتشار اطلاعیه ای از اختلال در سایت فیبر نوری برخی از شهرستان ها خبر داد، متن اطلاعیه به شرح زیر است: به اطلاع مشترکین محترم می رساند به دلیل اختلال پیش آمده در سایت فیبر نوری بخشی از ارتباطات مشترکین شهرستان های رشت به صومعه سرا و فومن از ظهر امروز، 19 شهریورماه قطع و از دسترس خارج می باشد.

به علت قطع فیبر نوری مسیر شهرستان های رشت به صومعه سرا و فومن بخشی از ارتباطات مشترکین به دلیل حفاری غیر مجاز یکی از شهروندان قطع و از دسترسی خارج می باشد.

همکاران معاونت شبکه و بخش های فنی مخابرات منطقه گیلان از ابتدا در محل حاضر و مشغول به کار می باشند، تا ارتباطات مشترکین دایر و برقرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع ارتباطات شهرستان های رشت، صومعه سرا و فومن

قطع ارتباطات شهرستان های رشت، صومعه سرا و فومن