مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-13اقتصادي

حل معضل جریانات فاضلاب خام کشف رود با احداث تصفیه خانه فاضلاب شماره 7 مشهد


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با اشاره به فرآیند برگزاری مناقصه احداث تصفیه خانه فاضلاب شماره 7 مشهد و قطعی شدن ایجاد این پروژه گفت: با احداث این تصفیه خانه معضل جریانات فاضلاب خام کشف رود حل شده و بخش کشاورزی و مردم مشهد از پساب استاندارد بهره مند خواهند شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با اشاره به فرآیند برگزاری مناقصه احداث تصفیه خانه فاضلاب شماره 7 مشهد و قطعی شدن ایجاد این پروژه گفت: با احداث این تصفیه خانه معضل جریانات فاضلاب خام کشف رود حل شده و بخش کشاورزی و مردم مشهد از پساب استاندارد بهره مند خواهند شد.

حسین اسماعیلیان اظهار کرد: احداث تصفیه خانه فاضلاب شماره 7 مشهد جزو مصوبات سفر ریاست جمهور در نوروز 1401 است که با پیش بینی تامین اعتبار از محل تسهیلات ماده 56 قانون الحاق بودجه و با عاملیت بانک ملت و سرمایه گذاری بالغ بر 12 هزار و 500 میلیارد ریال انجام خواهد شد.

وی افزود: با احداث این تصفیه خانه به ظرفیت 46 هزار و 500 متر مکعب در شبانه روز، حدود 25 درصد به ظرفیت تصفیه فاضلاب و حصول پساب استاندارد جهت مصارف دشت مشهد اضافه خواهد شد که برای استفاده در کشاورزی و صنایع مشهد امتیاز بزرگی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضل جریانات فاضلاب خام کشف رود با احداث تصفیه خانه فاضلاب شماره 7 مشهد

حل معضل جریانات فاضلاب خام کشف رود با احداث تصفیه خانه فاضلاب شماره 7 مشهد