مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-11سياسي

برگزاری «رویداد استپ»، «رویداد دانشجویی» و «مسابقه پوستر تحقیقاتی»


در مسابقه «پوستر تحقیقاتی»، دانشجویان پوسترهای علمی خود را با همکاری اساتید در سایت بارگذاری می کنند و در نهایت افراد برگزیده توسط دانشمندان انتخاب و معرفی می شوند.

- برگزاری رویداد استپ ، رویداد دانشجویی و مسابقه پوستر تحقیقاتی ایسنا/اصفهان در مسابقه پوستر تحقیقاتی ، دانشجویان پوسترهای علمی خود را با همکاری اساتید در سایت بارگذاری می کنند و در نهایت افراد برگزیده توسط دانشمندان انتخاب و معرفی می شوند.

به نفر اول این مسابقه 200 دلار، به نفر دوم 150 دلار و به نفر سوم 100 دلار اعطا خواهد شد.

حسین ربانی، رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جایزه مصطفی(ص) با هدف توسعه دانش و فناوری نانو و پرده برداشتن از امکانات این دانش جوان به فعالیت علمی نوآورانه و پیشگامانی اعطا می شود که به دانش ما از جهان ریزمقیاس افزوده و به سود جامعه بشری باشد.

مسئول دبیرخانه جایزه علمی و فن آوری مصطفی(ص) در اصفهان، در خصوص روزهای برگزاری رویداد استپ، افزود: استپ علمی، رویدادی است که در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ هشتم و نهم مهرماه سال جاری از ساعت 9 تا 17 برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در روز اول این رویداد، سه پنل علمی با حضور دانشمندان، رایزنان علمی، اساتید، روسای دانشگاه ها و دانشجویان و با موضوعات مختلف برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «رویداد استپ»، «رویداد دانشجویی» و «مسابقه پوستر تحقیقاتی»

برگزاری «رویداد استپ»، «رویداد دانشجویی» و «مسابقه پوستر تحقیقاتی»